Feeds:
Yazılar
Yorumlar

Archive for the ‘Faces – .axz.’ Category

1-

küçük bir özet: işe yarar mı? evet.,., 20. yy’da temel varoluş biçimi ahlaki varoluş biçimiydi., bir değerle inşa edilen anlamın peşinden gitmek., içerdiği doğal ya da kültürel acıyı da kabullenerek., belli ki fedakar bir varoluş tarzıydı., felsefelerde sanırım dahi zekaların kibiriyle, o tanrısal kibiriyle de ilintili olarak, tekçi, dışlayıcı yaklaşım vardı., anlam üzerine en güzel kitabı yazmış olan, ve bu acıyı nazi toplama kampında deneyimlemiş olan bir psikoloğun sonuç yerine bir anafikrinde, diğer yolları açıkça değillediği görülüyor.,., varoluşun iki temel biçimi daha vardır; bunlardan iletişim ve konuşma temelli dostluk ve aşk bir beraber olma sanatıdır.,., dua ve meditasyon yalnız kalma sanatıdır.,., ve terimi vaftiz ederek., ahlak., birlikte olma sanatıdır., bir eşitlik değil de., anlam ve mananın baş tanrı olduğu., diğer biçimlerin ise uygulayıcı tanrılar olduğu söylenebilir., tasavvuf bunu şahtan., vezirden., allahtan., peygamberden.,., aydan., güneşten bilir.,.,., ne şiş yandı., ne kebap., ama herhalde: şiş kebap yapıyosan., kebap yapıyosan., böyle yapılır., falan.,

.,.,.,

2-

quantum fiziğinde quarkları bulmuşlardı., hala da salak bi öz madde bilinci vardı., şimdi salak., o zaman gayet makul., neyse., bu parçacıkların anasının .mına kadar gidildi., falan., bitmiyor., küçülüyor.,.,
/hikaye şu., postmodern parçacıklı:
tarantinoya gidip, dünya zükü tutuyor bro., bi film yapsan da dünyayı kurtarsan., kaç kişi çekersin., bi milyon çekerim., o zaman 999 yönetmen daha bulucaz., tarantino o., göz kırptı., hepsinin imzası da tarantino olacak., yine göz kırptı., tarantino o., (üç defa yazabildim., bi kere daha yazarsam tarantula çıkacak., filmlerden birinde kesin çıkar., dünya zükü tutuyor oğlum., tarantula tutmak gibi., bla., vs. bla! dünya gaza geldi., filmlerin çekimine başlandı.,.,

-flash forward- ve tanrı., (ölmemişmiydi o)., gök gibi (ölmemiş)., gürledi (ve Tanrı!): bu ne israf! kıyamet 100 yıl geriye çekile!!
burası da babayı yediğimiz yer: nereden yüz yıl çekicez., bu ya fal., ya kehanet., fi U.

not: çok açıklama yapmıycam., bi tane yapayım: sözcüklerin anlamları yoktur kullanımları vardır.,., anasının .mı: bir mesafe ölçüsü., .))

.,.,., .,., .,

3-

 

 

 

aşk ve kelebek çok narin görünmelerine rağmen karşılaştıkları her türlü sorunu çözebilecek kapasiteye sahiptirler..
aslında her ikisi içinde süre önemli değildi…

::

günü naif bitireyim., tüm değilim daha., na denen bir arapla., if denen bir ingiliz., bir gün bir arap, bir ingiliz bir türk karşılaşmışlar., ne olduğunu ben de merak ediyorum., içimde karşılaştıkları için yakında öğrenirim.,., bi de bunlar bile aşka kafes., niye kovalanmasın., bir tiyo., insan tek bir durumda arzuyla koşar., bir şeyi kovaladığı zaman .))) (bu halil cibrandan+++ / ne kadar yürek varsa, o kadar sevme biçimi vardır+++ ::bu da tolstoydan:: +-+ –+ — -++ ++- +++

., .,., .,.,.,

 

4-

 

 

bana uyuşturucu kullanma diyorlar tanrım.,., ama ben uyuşturucuları seviyorum., ve kadınları seviyorum tanrım., birer, ikişer tümsek gibiler., ve ben takılıyorum., ve ben düşüyorum., ve ne salakça düşüyorum., hep bir yerlerim kırılıyor., en son., biliyorsun işte., elim kırıldı., ama tanrım., ben senin belanım., o iki kiloluk alçıyı havaya kaldırıp dansettim., işte dans bu tanrım., işte hava bu., işte bu.,.,.,

:: :: ::

5.

2+2+1

.axz.

Read Full Post »