Feeds:
Yazılar
Yorumlar

Archive for the ‘Frekans – Düş Dalgını’ Category

frekans

 

 

Bu dünyaya mahkum oLmak garip değil mi raskolnikov?

Zira siktirip gidebiLeceğimiz bir yerimiz biLe yok.

Cehennemden biraz daha soğuk oLan bu zırva gezegende tek oLuşumuzLa biLe avunabiLecek kadar zavaLLı yaLnızLarız!!!

 

Hayata rest çekersek öLüm bize küsmez mi acaba?

BiLmiyorum, biLmeye ihtiyacım oLduğunu da sanmıyorum.

 

Dün gece çift kaLe maç yaptık yine, tanımLanamayan hissizLiğime karşı ben.Agresif ya da ofansif değil aksine manik depresif ve pasif agresif bir maç oLdu. Kaleci kendini yine kale direğine astı

 

Yazmanın hiç bir işe yaramadığını biLe biLe yazmak deLiLiğin bitişi mi yoksa başLangıcı mı haLa çözemedim.Ölene kadar yazma isteği,öLene kadar içme isteği hatta herşeyi bir arada yapma isteği.Sanırım Tanrı’yı oynamak bu işte.YaratabiLeceğimiz başka bir şeyimiz yok ki.

 

Siyah ve beyaz tonLarın arasına gri yerLeştirmek kimin akLına geLdi acaba? KadınLar, erkekLer ve ibneLer.

Her konunun bir ortası var, oysa ben hep siyah oLdum nedense.

 

Saçmalamanın bir sınırı var mıdır yoksa bi insan sonsuza dek saçmaLayabilir mi?Oturduğum yerde kök saLarak sonsuza dek saçmaLamak istiyorum,ama herşeyim nasıl tükendiyse saçmaLama kabiLiyetim de tükenecek birgün öyLe sanıyorum ki.Katatonik şizofreniye çok uzak sayıLmam ne de olsa.

 

Ruhumuz sanırım dünyada 3 halde buLunuyor.Katı, sıvı ve gaz.Yani duman, toz ve enjektör haLinde.Bazıları ruhunu buLuyorken, bazıları da kaybediyor.

Kayıp iLanı verecek haLde değiLim haberiniz olsun !

 

Artık eskisi gibi oLduğum söyLenemez,örnek kişiLiğim ben.Hiçbirşeyi oLmayan bir kazanan ya da her şeyi oLan bir kaybeden.Kimin umurunda ki???

 

YaşLanmak sadece deLiLiğinize sıcak bakıLmasını sağLayan bir oLgudur.Genç ve garipseniz deLisinizdir, yaşLı ve garipseniz tatLı.

Beyin damarLarımdaki tıkanıkLığın sebebi, beynime açıLan yoLda otostop çeken dü$ünceler mi biLmiyorum.

Ya çok düşünüyorum, ya da bi bok düşünemiyorum.

 

Neden geneLin dışında oLan herşey yer aLtı oLmak zorunda.Yerin üstündekiLeri yerin aLtına tıkıştırıp, yerin aLtındakileri yer üstüne çıkartsak güzel olmaz mı?Denemeye değer sanki.

 

Kaos.Yan yana konulmuş 4 tane harf. Kendi içinde biLe uyumsuz. Hiçbir kurala uyduğu yok. Kaosun en güzel yanı da ne biLiyor musunuz. İmkansız olması.

Ne de olsa imkansıza uLaşmak için götümüzü yırtıyoruz hepimiz !!!

 

Elimizin altındaki çok değersizken, cehennemin dibindeki dünyanın en değerLi şeyi oLmak zorunda mıdır hep?Yoksa biz mi öyLe sanmak zorundayız? Bu kuraLLarı kim koydu ki? Koyan kişiyi bana yoLLayın, onunLa rus ruLeti oynamak istiyorum. Söz veriyorum hiLe yapmayacağım.

 

Tamam, çok konuştum biLiyorum,artık gitmem gerek.Ama dedim ya gidecek bir yerim biLe yok.Tıpkı aynı havayı soLuduğum diğer tüm insanLar gibi.En iyisi onLardan farkLı bir hava soLuyayım…

 

 

gökberk

 

______________________________________________düş dalgını

Read Full Post »